Önnestad vs Linderöd

Första träningsmatchen avklarad, jag såg tyvärr inte matchen så jag går enbart på rapporter så återigen rätta mig gärna om jag har fått nåt fel, laguppställningen såg ut såhär men eftersom det byttes mycket så kan ja ha fått nåt fel.
                                                                       

                                                                            Philip
                                                                        


                                                              Daniel W       Jimmie Mårtensson                                 

Felix                                                                                                                                                Gustav
       
                                                                             Jens
                                                                 
                                                                Tillman           Lukas


                                                                   
Fredrik                                                                   Elias                                                                    Daniel L

Ny lagguppställning och det funkade bra men tanke på att linderöd är tippade att gå upp, men nu ska vi absolut inte ta detta som att vi kommer att leka upp div 6 för det är svårt att vinna en serie. Jag var inte närvarande på matchen som sagt så har dålig koll på hur målen gick till, men dessa va målskyttarna

Tillman 4
Fredrik 1
Lové 1
Gustav 1
Daniel L 1

Den nya laguppställningen, det har visserligen bara gått en match men jag tycker jag att vi ska fortsätta med denna modellen speciellt när vi har en playmaker som Jens i truppen. Kul och se Lukas på mittfältet igen inte för att han har varit dålig som mittback eller högerytter men tycker bara att det är på ett innermittfält han ska vara. Gustav är en annan som jag verkligen gillar att se som ytterback tycker att man borde tvinga han och spela där för har hört att han inte gillar det vilket verkligen inte märktes inte idag så förhoppningsvis så håller han på att ändra uppfattning.

Precis som förra försäsongen så öser Tillman in mål och jag hoppas verkligen att det fortsätter, det är skönt att ha en spelare som Tillman som ger lite fysiska attribut till laget för hans mål innehåller inte så mycket finess utan det är med ren styrka han trycker in bollarna.

Vill även nämna avbytarnas insats, Lové spelade bra på mitten och fick mycket uträttat speciellt när han tog över Jens roll, Fredriks inlägg var ett ständigt hot mot linderöds försvaret samt Johans jobb på mittfältet, måste göra ont att möta honom.   

Dagens +      Att se Daniel L på planen igen, jag hoppas verkligen att du förblir hel denna gången!          

Matchens lirare: Kan inte bestämma mig så det blir en delad plats mellan Jens och Tillman nu förstår ni kanske hur bra Jens styrde och ställde på mitten.       
                    
Ber om ursäkt att min svenska inte så bra som dannis men ja hoppas att det går att läsa ändå, va ett tag sen man gick i skolan.


Kommentarer
Postat av: Hasse

Jag tyckte jag såg dig på plats........

2011-02-13 @ 18:13:22
Postat av: daniél

daniél

2011-02-13 @ 21:28:35
Postat av: daniél

tycker daniel var bra. kul med spelande mittbackar.

2011-02-13 @ 21:29:26
Postat av: Vif

Nesa är inte alls klar för Önnestad. Tillhör Venestad fortfarande

2011-02-13 @ 22:28:36
Postat av: roligt

Kul att alla i Önnestad verkligen försöker vifta bort favoritskapet iår. Redan förra säsongen hade man en trupp som borde legat i toppen i femman. Efter årets silly har man en ännu vassare trupp, allt annat än serieseger är ett stort misslyckande!

2011-02-15 @ 06:57:25
Postat av: jimmie

Danny missar inte många önnestad matcher! :-)

2011-02-15 @ 20:34:25
Postat av: daniél

inte arsenalmatcher heller :D

2011-02-16 @ 08:31:04
Postat av: Bombare

Det räcker väl inte med att ha en bra trupp med bra spelare? Det handlar om att spela bra tillsammans som ett lag. Finns flertalet exempel på proffsklubbar i världen som värvar massor med stjärnor och ändå inte lyckas. Angående matchen väljer jag att hylla Fredrik Wandelin lite extra. Löpvillig ytter, bra inlägg med båda fötterna samt fick han kröna sin insats med ett mål. Kanske får han sitt genombrott i år? Hela laget gör för övrigt en bra insats!

2011-02-18 @ 11:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0